Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Yazhubal | użytkownik

imię i nazwiskoyazhubal adres Nuuk, Tromsoe, Kopenhaga, Amsterdam zarejestrowany04.07.2006 @11:22:12 ostatnio na stronie07.09.2016 @16:19:28

W monochromii zapraszam ---> http://yazhubal2.digart.pl/

Freelancer otwarty na współpracę - portfolio na http://www.yazhubal.pl

Fotografia reklamowa, pack-shooty, portrety do folio
Grafika pod druk, skład DTP, projekty pod sitodruk, offset,
Wizytówki, foldery, plakaty.

Wykonuje fotografię na zlecenie (cała Europa) zdjęcia na okładki, do kalendarzy oraz reklam pod druk.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwyazhubal.pl OnetSkypeYazhubal Jabberyazhubal@jabster.pl Gadu-Gadu2066863
digarty369 komentarze7180 posty na forum248 newsy2

komputer / sprzęt
Wystarczający

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~gocciola    16.01.2014 @18:06:31
Galeria wielki wielki szacun
pozdrawiam
_______

~Deymos61    12.07.2013 @11:15:35
POZDRAWIAM MISTRZA !!!!
_______
"To nie jest żadna sztuka zrobić identyczne zdjęcie, zobacz na moje dane exif a zrobisz takie samo" ~deggial TO NAJWIĘKSZA BZDURA JAKĄ SŁYSZAŁEM !!!!
~Arnika    10.07.2013 @17:20:04
Witam!
Przepraszam bardzo, ale czy mógłbyś mi zdradzić sekret w jaki sposób uzyskałeś tak piękne kolory robiąc zdjęcie pod słońce? (drzewo nadzieI)
Pozdrawiam serdecznie
~iloovecherry    22.04.2013 @17:37:51
Zachwycająca galeria
_______
nie jestem wzorem do naśladowania, jak każdy mam się z czego wyspowiadać.
~fikusandrzej    09.04.2012 @08:03:30
Wiele serdeczności i radości życzy Andrzej z Janiną
_______
~marcin1512    14.03.2012 @17:32:02
Dzięki niezłe bryki tam są wlącznie z starym poczciwym poldkiem.
~PiotrMatthias    08.03.2012 @10:36:53
Proszę uprzejmie pozdrawiam
~JARCO    31.12.2011 @13:05:26
Serdeczne życzenia wielu radosnych chwil ,wszystkiego co najlepsze w każdym dniu nadchodzącego Nowego Roku życzy Jarek
~fikusjanina    31.12.2011 @11:25:40
Płona sztuczne ognie, płynie muzyka
Idzie nowy rok, stary już umyka
Wiec wznieśmy puchary, tańczmy do rana
Niech los nam nie szczędzi kawioru i szampana. Życzą Janina i Andrzej Fikusowie
http://www.youtube.com/watch?v=Zw1vvGYHQBw
_______
Pozdrawiam serdecznie
~smile84    20.12.2011 @20:56:10
dokładnie!
~iola    13.12.2011 @23:12:19
witaj Piotrze pieknie tu u Ciebie ! pozdrawiam cieplo
~itsmeonly    22.11.2011 @21:09:58
cudowne prace, pozdrawiam
_______
nie dziękuj, odwdzięcz się - skomentuj
~gravityoflove    20.11.2011 @20:18:21
Strasznie mi miło. Dziękuję..
~DaniR    04.11.2011 @14:16:24
Dzieki tak, z jakims kosciolkiem, jeziorem, klifem owszem ale z farma bedzie problem hehe nie w moich stronach jak nadazy sie okazja to cos tam ustrzele
_______
Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, ze Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści..
~DaniR    04.11.2011 @08:45:30
Dziekuje Kiedys cos czytalem o DRI ale dziekuje za przypomnienie wracajac do galerii znajdziesz tam duzo zdjec bez hdr lub tez z bardzo mala ingerencja jak i byc moze przesadzana dla niektorych staram sie eksperymentowac jak np z technika Ortona piekne w fotografii jest to,ze kazdemu z nas podoba sie co innego

Pozdrawiam serdeczne i duzo dobrego
ostatnio edytowane: 2011-11-04 08:46:57
_______
Jeśli któregoś dnia ktoś zarzuci Ci, że Twoja praca nie jest profesjonalna powiedz sobie, ze Arkę Noego zbudowali amatorzy, a Titanic'a profesjonaliści..
~patulkaa    02.11.2011 @18:31:28
Weź się ogarnij szalony noo teraz czekam na cmentarne :D
_______
"w przestrzeni tak malej jak główka od szpilki znajdują się całe wszechświaty"
/ L. Tsechu Rinpoche /
https://www.facebook.com/Pati.Makowska.Photo - Zapraszam
~anngor007    02.11.2011 @18:17:15
...
~deggial    02.11.2011 @15:46:30
dziękuje i pozdrawiam.
~dorrit    08.10.2011 @21:36:36
Witam w grupie Polskie Krajobrazy
Zachęcam do dodawania prac
pozdrawiam
~Geralttt    15.07.2011 @10:24:04
Dzięki Yaz!

I miłego dnia - 3maj się!!!
_______
Spojrzę, poczuję i zaczyna się moja gorączka... Ten świat to poemat, a odkrywanie go to monumentalna budowla z emocji...
~wojtmor    25.06.2011 @21:47:31
pozwole sobie obserwować, pozdrawiam
_______
WaterTravelRoad
~GBphoto    22.06.2011 @10:48:10
~sjg    15.02.2011 @23:32:26
dzięki! Bardzo zacne foty psze Pana.
_______
http://www.goverdose.pl - goverdose
~Kozabella    13.02.2011 @15:25:04
w szopie ; )
_______
dust in the wind.
!nicponim    11.02.2011 @20:03:10
dziekowac!
_______
"...w nocy mysle nad tym co zrobilem przez caly dzien,i nad tym czego nie zrobilem....K@#$%a czemu jest zawsze wiecej tego nie zrobionego...!?"
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 87 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt